6/19/11

~hatiku berbisik lagi~

assalamualaikum ....

hmm.... skg aku d opis... jam skg tepat menunjukkan pada pukul 12.30am... yg ade d sini rizal, azrin, dan dak2 expo convo... hmm.. skg ump sunyi lagi sepi.... dan.. pada pukul 2.17pm td aku dpt 1 msg dari seorg kakak...

"salam.akak da otw blik ni, mf xsempat jumpe.akk ade tggal sumting ngan knah, nanti amek ngan die..ape2 msg la..harap2 kite x terputus hubungan..."

hmm...waktu ni aku di area ECM...g kuar anta rumate aku ke terminal..die baru balek dari wataniah...dan 23hb ni, sorg lagi kakak aku balik umah....(T_T)....

sunyie la aku mcm ni...

tp ade g shbt2 aku yg lain...

tp sume sebok ngan kelas short sems, sebok ngan prgram2, sebok ngan keje....

emm.....

yg seangkatan dgn aku plak g kelatan, x balik2 ag...
dlm 3 hari ni, ati aku x tenang, x tentu arah...ase sayu semcm...xtau nape..


hmm....

aku ada try call ayah aku....(berhenti type seketika)....

tp x angkat... sekali ag try.....

masuk voice mail....

hmmm....

aku tau sume org ade masalah masing2...

sebabkan statement itu lah membuatkan aku lebih suke menyepikan diriku...

cube bahagiakan org di sampingku (lebih2 ibuku) walopun atiku tidak segembira wajahku...

walobagaimanapun aku kene kuat..

mcm kate sorg kakakku ini..

"yaya kena kuat...."

hmm...

mcm mane yaya nk kuat kak...yaya pun xtau..

perjalananku masih jauh kah?

ke atau sudah di penghujung?

kalo penghujung.....ya Allah...aku x bersedia lagi....


************************************************************************




tibe2 aku teringatkan adik aku yg keje di sebuah butik di mahkota jaya...
alhamdulillah dpt jugak jumpe setelah last jumpe die time die dtg ump time ade prgram ape tah....x ingat....

waktu jumpe tu suspen gak sebab da lame x jumpe...
die still same mcm taon lepas yg kami jumpe...then, aku teman die abeskan keje...dan aku anta die balik umah..tp kami sempat singgah makan di kedai...sebab aku lapo plak time tu... then anta die sampai depan pagar umah die...at least aku ade gak adik atau sum1 di sini utk aku rase nikmat mempunyai sedara walopun hakikatnya aku mempunyai ramai sedara di sini...(biarlah rahsia)...

sebut pasal rahsia...ade sum1 ckp aku ni penuh dgn rahsia...suke menceriakan org sekeliling tp die kate die tau aku sebenarnya ade msalah....hmm...tah le...

*********************************************************************************

alamak, diorg da nak balik bilik da..ok...nanti aku update ag..

k, esok jom pose...

esok aku nk buke ngan adik aku tu...

assalamualaikum....

~penulis hati~


No comments:

Post a Comment