2/12/11

chinese new year d ump

assalamualaikum dan salam perpaduan sume...

semalam ada pesta perayaan cina,lalu aku ingin bersama2 mereka memeriahkan lagi perayaan yang merekA sambut...di sana aku jumpe mary..mantap lah dia jadi salah seorang organizer...

aku kagum dengan idea2 mereka, sangat kreativ dalam mengendalikan pesta ini...
syabas buat penganjur!!

di sana ada malay town,china town,dan indian town...



thx to all of u!!!



membeli belah



merahnya...



adik2 yang manis2 belaka..



anis dan aimi




yang paling menarik perhatian aku,

ade pameran kostum2 zaman dinasti di negara china..

syabas buat semua yang menjayakan pesta raya cina kali ni..proud of u..

aku bangga menjadi UMPians sebab mahasiswanya hebat2 belaka...

MAHASISWA UMP TERBAIK

penulis hati

No comments:

Post a Comment